تشکیل کلاس انیمه استودیو نوشته شده توسط آقای بشیری | اطلاعیههای آموزش | 0 | اولین جلسه کلاس نرم افزار انیمه استودیو چهارشنبه ۲۴ بهمن در سایت برگزار می گردد. ( خواهران: ساعت ۹ ) ( برادران: ساعت ۱۳ )