کلاس قبلی‌ام را بدون غیبت غیرمجاز گذرانده‌ام؛ چرا اعتبار حساب کاربری‌ام افزایشی نداشته است؟

غیر از تعداد جلساتی که  به طور کامل غیبت داشتید، مجموع تأخیرها را نیز در نظر بگیرید. چنانچه مطابق با قوانین و نظام جامع آموزش  باز هم نسبت به عدم بازگشت اعتبار به حساب کاربری‌ خود معترض بودید می‌توانید با پیگیری از مسئولین کلاس (برای اطمینان از غیبت و تاخیر مجاز) و مسئولین آموزش (برای افزودن ودیعه‌ها به حساب کاربری سایت)، مشکل خود را در اسرع وقت حل نمایید.

نحوه‌ی افزایش اعتبار سایت به چه صورت است؟

در پیشخوان من و از بخش افزایش اعتبار کاربری، مبلغ مورد نیازتان را نوشته و دکمۀ افزایش موجودی را بزنید. پس از آن، به درگاه پرداخت بانک منتقل خواهید شد.
برای شارژ حساب لازم است که اطلاعات پرداخت اینترنتی کارت خود را در اختیار داشته باشید. (شماره کارت، رمز دوم، cvv2، تاریخ انقضاء)

نحوه‌ی انتخاب واحد به چه صورت است؟

پس از انتخاب دروس و اضافه شدن آن‌ها به سبد خرید (آیکون پایین صفحه، سمت راست) میزان اعتبار مورد نیاز شما به صورت خودکار محاسبه می‌شود و به درگاه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از افزایش اعتبار لازم است مجددا دروس را انتخاب و با استفاده از اعتبار سایت، تصفیه حساب کنید. توجه کنید که اگر مراحل را طبق توضیحات انجام ندهید، هیچ درسی برای شما ثبت و هیچ ودیعه‌ای از حساب کاربری سایت هنر ولایی شما کسر نخواهد شد.

درسی را انتخاب کردم ولی به من خطای تداخل زمانی می‌دهد؛ مشکل چیست؟
این خطا تنها زمانی رخ می‌دهد که در لیست دروس انتخاب‌شدۀ شما، درسی با زمان مشابه وجود داشته باشد! سبد دروس را حتماً بررسی نمایید.
به چه دلیل اجازه انتخاب بعضی از دروس را ندارم؟
احتمالاً شما دروس پیش‌نیاز آن درس را با غیبت مجاز نگذرانده‌اید و یا درس اصلی(الزامی) ترم جاری (انتخاب واحد فعلی) را اخذ ننموده‌اید؛ ابتدا آن درس را اخذ نموده (انتخاب و تسویه حساب نهایی) و سپس نسبت به گرفتن درس‌های غیر الزامی اقدام نمایید.
من کارت تخفیف دارم. ولی سایت آن را قبول نمی‌کند. چرا؟
شما لازم است که کارت‌های قدیمی (داری کدهای ۳ رقمی) را به مسئولین آموزش ارائه دهید و کد تخفیف اینترنتی دریافت کنید. درضمن اکر کد تخفیفی یک بار استفاده شده باشد دیگر قابل استفاده نیست. اگر به هر دلیل کد تخفیف‌تان استفاده نشده است و قابلیت استفاده شدن را هم ندارد، از طریق پشتیبانی داخل سایت (پایین صفحه سمت چپ) مساله خود را مطرح کنید.
وقتی می‌خواهم دروس انتخاب شده‌ام را پرداخت کنم، قسمتی هست که باید شماره تلفن همراهم را وارد کنم ولی اجازۀ تایپ ندارم! چه باید کرد؟

این اطلاعات از نمایۀ کاربری شما خوانده می‌شود و برای تکمیل آن باید نمایۀ کاربری خود را ویرایش کنید.

چطور می‌توانم مطمئن شوم که دروسم را با موفقیت انتخاب کرده‌ام؟

این اطمینان را از سه طریق می‌توانید کسب کنید:

۱- پس از اخذ موفقیت‌آمیز دروس، پیامکی از طرف سایت هنر ولایی با شمارۀ ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۲۱۱۵۷ ارسال خواهد شد که نام درس‌ها و مبلغ آن‌ها را برایتان مشخص می‌کند.

۲- اگر ایمیل‌تان را در نمایه کاربری ثبت کرده باشید، جزئیات سفارشات و افزایش و کاهش اعتبار کاربری‌تان به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

۳- در بخش سابقۀ ثبت‌نام‌ها سفارش‌های خود و وضعیت‌های آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

چطور می‌توانم درسی را حذف کنم؟ آیا ودیعه آن همان لحظه بر می‌گردد؟

ابتدا در بخش سابقۀ ثبت‌نام‌ها سفارشی که درس‌تان در آن سفارش موجود است را پیدا کنید. سپس گزینه حذف و استرداد درس را بزنید. یادتان باشد عجله نکنید، فرایند حذف و بازگشت ودیعه ممکن است کمی طول بکشد. اگر ودیعه بعد از پنج دقیقه به حساب‌تان شارژ نشد، با پشتیبانی سایت مشکل‌تان را مطرح کنید.

وقتی برای افزایش اعتبار کاربری‌ام به درگاه بانک وارد می‌شوم، اطلاعات کارت پول من را نمی‌پذیرد. راه حل چیست؟

اشکالاتی که درگاه بانکی به کارت پول شما می‌گیرد، به هیچ وجه از طریق سایت هنر ولایی قابل بررسی و برطرف شدن نیست. امّا چند پیشنهاد برای تسریع در کارتان داریم:

۱- اطلاعات کارت پول خود را دقیقا بررسی کنید تا شماره کارت، رمز، cvv2 و تاریخ انقضاء را اشتباه وارد نکرده باشید. (یادتان باشد اگر رمز را ۳ بار اشتباه وارد کنید، کارتتان می‌سوزد.)

۲- بررسی کنید که تاریخ انقضاء کارت شما تمام نشده باشد. اگر این تاریخ تمام شده باشد باید به بانک خود مراجعه نمایید و کارت جدیدی دریافت کنید.

۳- از کارت پول دیگری استفاده کنید. مهم نیست که کارت به اسم شما باشد یا نه.

در مراحل افزایش اعتبار کاربری، پول از حساب بانکی من کسر شد ولی به اعتبار حساب کاربری سایت اضافه نشد. چه باید کرد؟

اگر بعد از یک ساعت پول به حسابتان بازنگشت، با پشتیبانی داخل سایت (پایین صفحه سمت چپ) تماس بگیرید. دو احتمال وجود دارد. اول اینکه پول به حساب بانکی سایت هنر ولایی وارد شده است که مسأله از جانب ما حل خواهد شد. دوم اینکه پول به حساب بانکی سایت هنر ولایی وارد نشده است که باید مساله را از طریق درگاه ایران‌کیش پیگیری نمایید. شماره تماس درگاه ایران‌کیش: ۱۶۸۸

می‌خواهم اعتباری که در کاربری سایت دارم را به حساب تجارتم واریز کنید. چه باید کرد؟!
در گام اول لازم است شمارۀ حساب (نه شماره کارت) بانک تجارت خود را در نمایه کاربری ثبت کرده باشید. در صورت نداشتن شماره حساب، می‌توانید از این لینک برای دریافت شماره حساب متصل به کارت خود استفاده کنید.

در گام دوم با توجه به اینکه فرایند بارگشت وجوه کاملا اداری و به صورت دستی انجام می‌شود، لازم است در روزهای تعیین شده که از طریق کانال‌های هنر ولایی اطلاع رسانی می‌شود، به بخش درخواست بازگشت اعتبار به حساب تجارت مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

درخواست بازگشت اعتبار به حساب تجارت را ثبت نمودم و اعتبارم کم شد، اما به حساب تجارتم پولی واریز نشد! مشکل چیست؟
به دلیل محدودیت‌های سیستم بانکی و اداری، بازگشت اعتبارها آنی نیست و پس از پایان مهلت ثبت درخواست بازگشت اعتبار، لیست درخواست‌ها به حسابداری ارائه می‌شود و پس از تایید نهایی، چک آن برای واریز به حساب‌ها به بانک ارسال می‌شود. لذا این فرایند ممکن است بسته به زمان ثبت فرم، تا ۱۰ روز طول بکشد.
چطور می‌توانم از دروسی که این ترم دارم مطلع شوم؟

در بخش سابقۀ ثبت‌نام‌ها سفارش‌هایی را که در زمان مربوط به انتخاب واحد اخیر ثبت کرده‌اید را بررسی کنید.

هنگام پر کردن فرم اطلاعات در سایت هرچه صبر می‌کنم فرم ارسال نمی‌شود. چه باید کرد؟
برای حفظ امنیت شما عزیزان اگر در سایت هیچ لینکی را طی مدت ۳۰ دقیقه باز نکنید یا صفحه را تازه‌سازی (Refresh) نکنید به صورت خودکار نشست شما باطل می‌شود. تلاش کنید فرم‌های خود را زیر ۳۰ دقیقه ثبت کنید.
پس از ورود هر چه تلاش می‌کنم بخش مورد نظرم را نمی‌بینم. در صورتی که دوستان من می‌بینند. مشکل کجاست؟
اگر با کامپیوتر هستید:

۱- مروگر کروم یا فایرفاکس خود را به‌‌روز کنید.

۲- دکمه‌های ترکیبی Ctrl+Shift+R را فشار دهید.

۳- کش مرورگر خود را پاک کنید.

۴- مرورگر خود را عوض کنید.

*****

اگر با موبایل هستید:

۱- مروگر کروم یا فایرفاکس خود را به‌‌روز کنید.

۲- کش مرورگر خود را پاک کنید.

۳- حالت ساده مرورگر خود را غیرفعال کنید.

۴- مرورگر خود را عوض کنید.

همه راهنمایی های بالا را مطالعه کردم و نیاز به تماس تلفنی با مسئولین آموزش دارم. با چه شماره‌ای تماس بگیرم؟

پیش از هر کاری توصیه می‌کنیم برای راحتی خود از پشتیبانی آنلاین داخل سایت استفاده کنید. (پایین صفحه سمت چپ)

آقای بخشی (بخش برادران): +۹۸۲۱۹۱۰۸۸۱۶۲

خانم یعقوبی (بخش خواهران): +۹۸۲۱۹۱۰۸۸۱۵۲