قوانین حضور در کلاس انیمه استودیو
- همیشه ۵ دقیقه پیش از آغاز کلاس در کلاس حضور داشته باشید.
- حضور بعد از زمان عنوان شده، منوط به اجازه استاد میباشد و در صورت مخالفت ایشان غیبت محسوب میشود.
- ۳ جلسه غیبت به منزله حذف از دوره میباشد.
- هنرجویان اجازه ضبط صوتی یا تصویری مطالب را در کلاس نخواهند داشت به همین علت لوازم موردنیاز جهت یادداشت دقیق مطالب را همراه داشته باشند.
- خروج از کلاس حین تدریس استاد منوط به اجازه ایشان میباشد و در صورت عدم رعایت این قانون، هنرجو با تذکر استاد مواجه خواهد شد.
- طبق قانون گفته شده، تمارین هنرجویان بعد از گذراندن سه جلسه از کلاس، توسط استاد مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و تنها یک سوم از افراد، امکان گذراندن باقی جلسات را خواهند داشت.
- ودیعه هنرجویانی که به تشخیص استاد امکان ادامه حضور در دوره را ندارند، به آنها بازگردانده خواهد شد.
