بسمه‌تعالی

اطلاعیه شماره ۱

پیش ثبت نام دوره ی آموزشی مهارت‌های معلمی

با رویکرد تدریس درس تفکر و سواد رسانه ای آموزش و پرورش

به اطلاع می‌رساند در راستای ارتقاء توانمندی هنرجویان گرامی مستعد معلمی و تدریس ، برنامه ریزی جهت برگزاری دوره مهارت های معلمی درس تفکر و سواد رسانه ای آموزش و پرورش ویژه هنرجویان منتخب ، صورت گرفته است. لذا از هنرجویانی که واجد شرایط ذیل می باشند ، دعوت می شود با تکمیل فرم  مربوطه ، پیش ثبت نام نمایند :

  • گذراندن کلاسهای پایه تاریخ سینمای جهان و مکتب شناسی ( هنرجویان ترم جاری مکتب شناسی بسته به تایید دستیاران ، امکان ثبت نام خواهند داشت )
  • هنرجویان مستعد و علاقه‌مند به تدریس و معلمی

لازم به ذکر است مهلت پیش ثبت نام تا پایان تیرماه ( روز شنبه مورخ 31/4/1402 ) خواهد بود. همچنین فراخوان انجام مصاحبه بعد از اتمام پیش ثبت نام اطلاع رسانی می گردد . این مصاحبه به صورت حضوری بوده و  با هدف بررسی استعدادها و توانمندی‌های اولیه هنرجویان در زمینه معلمی و تدریس برگزار می‌گردد. از بین هنرجویان شرکت کننده در مصاحبه ، هنرجویانی که امتیاز بیشتری را کسب نمایند مجوز حضور در دوره را اخذ می نمایند .

زمان دقیق برگزاری دوره متعاقبا اعلام می گردد ( جهت برنامه ریزی بهتر هنرجویان به اطلاع می رساند که طبق مذاکرات اولیه مقرر است این دوره اواخر مرداد ماه و در چهار روز ( روزهای پنجشنبه و جمعه دو هفته متوالی ) برگزار گردد . همچنین به هنرجویانی که حائز امتیاز قابل قبول گردند ،  گواهی حضور در دوره توسط مرکز آموزش حوزه هنری ، اعطا می گردد. عناوین کلی دوره آموزشی که توسط تعدادی از اساتید تدریس خواهند گردید ، بصورت جدول زیر می باشد:

عناوین  بسته آموزشی  مهارت های معلمی

با رویکرد تدریس درس تفکر و سواد رسانه ای آموزش و پرورش

فن بیان
روان شناسی تربیت
مدیریت کلاس و ظرافت های معلمی
مهارت های تدریس و روش های یادگیری تعاملی
آشنایی با فصول و عناوین کتاب درسی و رویکردهای تدریس
نقاط ضعف و قوت و فرصت و تهدید محتوای کتاب درسی
تجربیات کاربردی تدریس سواد رسانه ای

در صورت علاقمندی ابتدا وارد سایت شوید، این صفحه را تازه‌سازی (Refresh) کنید و سپس فرم زیر را پر کنید:

(فرم فقط برای افرادی که مکتب‌شناسی را گذرانده‌اند یا در حال گذراندن هستند، نمایش داده خواهد می‌شود)