بسم الله الرحمن الرحیم

مرحلۀ اول انتخاب واحد ورودی‌های جدید و قدیم از ۱۵ تا ۱۷ تیرماه برقرار است.
لطفا به نکات زیر توجه کنید:
۱- این انتخاب واحد صرفاً ویژۀ ورودی‌های جدید و قدیم است. توصیه می‌کنیم برای اطلاع دقیق از زمان، مراحل و شرایط انتخاب واحد، حتما عضو کانال هنر ولایی در پیام‌رسان‌های سروش (hvsl.ir/soroush) یا بله (hvsl.ir/bale) شوید و حتماً سوالات متداول (hvsl.ir/faq1) و سوالات متداول هنرجویی (hvsl.ir/faq2) را کامل مطالعه کنید.
۲- نام کاربری (کد هنرجویی) و رمز (اگر تغییر نداده باشید کد ملی ده رقمی) خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که امکان ورود (Login) به سایت را دارید. افرادی که ایمیل خود را ثبت کرده‌اند به راحتی و تنها با گزینۀ بازیابی رمز (hvsl.ir/pass) می‌توانند رمز خود را بازیابی کنند. افرادی که ایمیل خود را هنوز ثبت نکرده‌اند می‌توانند از طریق پشتیبانی آنلاین (داخل سایت) ایمیل خود را ثبت نمایند.
۳- حتما این موارد را در نمایۀ کاربری بررسی و به‌روز کنید: ایمیل، شماره تلفن همراه و شماره حساب بانک تجارت (شماره کارت مورد قبول نیست)
۴- حتما صحت این موارد را بررسی کنید: نام، نام‌خانوادگی، نام پدر، کد ملی و کد هنرجویی (در صورت هرگونه مغایرت با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.)
۵- از هیچ مرورگری جز Chrome یا Firefox به‌روز‌شده استفاده نکنید. :x: جدیداً مشکلات حادی برای عزیزان پیش آمده که متاسفانه به خاطر استفاده از مرورگرهای غیر استاندارد گوشی‌های هوشمند (سامسونگ، سونی، هواوی، اپل و…) بوده و باعث اتلاف زمان و هزینه آن‌ها شده است.
۶- فراموش نکنید که اگر از گوشی هوشمند یا سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کنید، باید اعداد را با کیبورد انگلیسی تایپ نمایید، مگر زمانی که رمز خود را با اعداد فارسی ایجاد کرده باشید. کاربران سیستم عامل ویندوز معمولا مشکلی با این مساله ندارند.
۷-  در این مرحله از انتخاب واحد تنها دروس الزامی تاریخ سینمای جهان و ژانرشناسی ارائه شده است. دروس دیگر در مرحله بعدی قابل اخذ خواهد شد. اخذ درس الزامی شرط لازم برای اخذ دیگر دروس در مرحلۀ بعد خواهد بود.

توجه داشته باشید آخرین مهلت اخذ درس تاریخ سینمای جهان، هفدهم تیرماه است.

با تشکر از توجه و همراهی شما