بسم الله الرحمن الرحیم

 

مجید شاه‌حسینی یکی از مدیران اسبق فارابی و کارشناس سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فیلم «محمد رسول‌الله» گفت: طیب الله! زحمت کشیدند. امیدواریم خداوند به نیت سازندگانش برکت بدهد.

وی در پاسخ به این سؤال که همکاری هنرمندان ایرانی و خارجی را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: سینمای آینده همین سینما و جنسی از فیلم محمد رسول‌الله است. کشور ایران کشور بزرگی است، ملت ایران ملت بزرگواری است اگر بخواهیم در این عرصه دیده شویم، چاره‌ای نداریم جز اینکه فیلم عظیم بسازیم. خوشبختانه فیلمی که امروز دیدیم مصداق فیلم خوب و بزرگ سینمایی بود که با رویکرد دینی ساخته‌شده است.
این مدرس سینما ادامه داد: سینمای کوچکی که در لایه‌هایی از بدنه  هنری کشور پذیرفته‌شده که به‌عنوان سینمای آپارتمانی، کافی‌شاپی یا ضد قصه و پست‌مدرن که امسال در جشنواره فجر شاهد آن هستیم به نظر می‌رسد در دنیای امروز طرفدار ندارد، شاید برخی از جشنواره‌های خارجی برای برخی فیلم‌ها کف بزنند اما مخاطب نخواهد داشت.
وی در خاتمه گفت: زمانی بیگ‌پروداکشن ساختن فیلم با موضوع دینی در این سینما اتهام بود، بنده خودم یکی از متهمین بودم اما خوشحالم می‌بینم ساخت فیلم دینی با پروداکشن عظیم ادامه دارد.