بسم الله

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هنرجویان گرامی،

به اطلاع عزیزان می­رساند دومین “دوره جامع فیلمنامه نویسی” ویژه هنرجویان محترم مرکز آموزش بصورت بلند مدت و تخصصی برنامه‌ریزی گردیده است که بدینوسیله از همه علاقمندان و استعدادهای این رشته برای مراحل سنجش و ارزیابی دعوت به عمل می­‌آید .

این رتبه‌بندی و انتخاب با هدف بررسی استعدادها و توانمندی­‌های اولیه هنرجویان در ایده‌پردازی، گسترش داستان در قالب یک آزمون حضوری و طی مراحل استعداد سنجی برگزار می­‌گردد و از بین هنرجویان شرکت کننده ، هنرجویانی که امتیاز بیشتری را کسب نمایند انتخاب خواهند شد.

ضمنا ارزیابی­‌های اساتید کلاس‌های فیلمنامه نویسی که طی 10 سال گذشته برگزار شده بعنوان یکی دیگر از امتیازات مورد نظر قرار خواهد گرفت.

همچنین اگر هنرجویی موفق به اخذ رتبه و جایزه در جشنواره­‌ها و مسابقات فیلمنامه‌نویسی و داستان‌نویسی شده باشد، با ارائه مستندات دارای امتیاز مضاعف خواهد شد.

لازم به ذکر است پیش نیاز ورود به این دوره­ تخصصی، گذراندن یا اخذ درس تاریخ تحلیلی سینمای جهان می­باشد. ثبت نام هنرجویانی که این دروس را نگذرانده باشند در هر مرحله‌ای لغو خواهد شد.

علاقمندان نیاز است بعد تکمیل فرم ذیل که به منزله اعلام آمادگی می باشد در یکی از روزهای آینده برای آزمون عملی دعوت و سپس در مراحل استعداد سنجی قرار خواهند گرفت.

مهلت ثبت نام اولیه تا پایان اردیبهشت می‌باشد.

پیش از تکمیل فرم حتما وارد سایت شوید.

باتشکر