بسمه تعالی

باتوجه به در پیش بودن انتخاب واحد ترم  تابستان سال ۱۴۰۰  لطفا به نکات زیر توجه کنید:

۱- توصیه می‌کنیم برای اطلاع دقیق از زمان، مراحل و شرایط انتخاب واحد، حتما عضو کانال هنر ولایی در پیام‌رسان‌های سروش (hvsl.ir/soroush) یا بله (hvsl.ir/bale) شوید و حتماً سوالات متداول (hvsl.ir/faq1) و سوالات متداول هنرجویی (hvsl.ir/faq2) را کامل مطالعه کنید.

۲- نام کاربری (کد هنرجویی) و رمز (اگر تغییر نداده باشید کد ملی ده رقمی) خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که امکان ورود (Login) به سایت را دارید. افرادی که ایمیل خود را ثبت کرده‌اند به راحتی و تنها با گزینۀ بازیابی رمز (hvsl.ir/pass) می‌توانند نام کاربری و رمز خود را بازیابی کنند. افرادی که ایمیل خود را هنوز ثبت نکرده‌اند می‌توانند از طریق پشتیبانی آنلاین (داخل سایت) ایمیل خود را ثبت نمایند.

۳- حتما این موارد را در نمایۀ کاربری بررسی و به‌روز کنید: ایمیل، شماره تلفن همراه و شماره حساب بانک تجارت (شماره کارت مورد قبول نیست)

۴- حتما صحت این موارد را بررسی کنید: نام، نام‌خانوادگی، نام پدر، کد ملی و کد هنرجویی (در صورت هرگونه مغایرت با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.)

۵- از هیچ مرورگری جز Chrome یا Firefox به‌روز‌شده استفاده نکنید. :x: جدیداً مشکلاتی جدی مالی برای عزیزان پیش آمده که متاسفانه به خاطر استفاده از مرورگرهای غیر استاندارد گوشی‌های هوشمند (سامسونگ، سونی، هواوی، اپل و…) بوده و باعث اتلاف زمان و هزینه آن‌ها شده است.

۶- فراموش نکنید که اعداد را فقط با کیبورد انگلیسی تایپ نمایید، مگر زمانی که رمز خود را با اعداد فارسی ایجاد کرده باشید. کاربران سیستم عامل ویندوز معمولا مشکلی با این مساله ندارند.

۷- اگر دروسی برای شما قابل مشاهده می‌باشد ولی امکان اخذ آن را ندارید، یا ظرفیت آن پر شده است یا پیش‌نیاز آن را نگذرانده‌اید. حداقل ملاک گذراندن درس غیبت و تاخیر کمتر از ۲۰% در آن کلاس است. (برای اطلاع از قوانین آموزشی کلیک کنید!)

۸- با توجه به ظرفیت محدود اکثر کلاس‌ها در اسرع  وقت اقدام به اخذ دروس مورد نیاز کنید.

۹- پس از پایان مهلت مرحلۀ اول انتخاب واحد، دروسی که به حد نصاب نرسیده باشند حذف و ودیعۀ آن به حساب شما افزوده خواهد شد.

۱۰ – در مرحلۀ دوم انتخاب واحد فقط دروسی قابل اخذ خواهند بود که به دلیل حداقل اخذ در مرحلۀ اول، حذف نشده باشند. لذا تلاش کنید دروس مورد نظر را در مرحلۀ اول اخذ کنید.

۱۱- در این انتخاب واحد می‌توانید به توضیحات مربوط به سوابق استاد و سرفصل‌های درس توجه داشته باشید.

۱۲-  درصورتی که ظرفیت کلاسی پر شده بود و اصرار به اخذ آن را دارید، درخواست خود را با مشخصات کامل هنرجویی و ارتباطی به رایانامه edu@honarevelaee.ir ارسال کنید. نامه‌های درخواست افزایش تعداد کلاس می‌تواند مبنای اضافه کردن کلاسی واقع شود.

۱۳- پس از مرحلۀ دوم انتخاب واحد، اخذ دروس تنها با جریمۀ تأخیر ۱۰۰ هزار تومانی ممکن خواهد شد.

نکته : پیش نیازها و توضیحات و هزینه هر درس در هنگام اخذ درس مربوطه قید شده است

زمان دقیق انتخاب واحد متعاقبا اعلام خواهد شد.